Direktlänk till inlägg 17 september 2008

Maja is busted!

Av Annie Lundstedt - 17 september 2008 11:57

- Maja säger:
vet inte nåt spännnde känner för en utflyckt eller nåt '
-   annielundstedt´ säger:
nyktert eller?
- Maja säger:
ja inte vet ja jag vill göra nåt spännande kan vi inte dra tills nån stuga o festa o laga mat o skit
- Maja säger:
o hugga ved o sånt
-   annielundstedt´ säger:
murtssons?
- Maja säger:
nääe inte hans
-   annielundstedt´ säger:
då kanske jag får till baka min tröjja
-   annielundstedt´ säger:
men vem mer har en stuga då man kan hugga ved i då?
- Maja säger:
kan du inte bara be ove ta me sej den
- Maja säger:
fredde kanske känner nån jag vill verkligen hugga ved
-   annielundstedt´ säger:
haha: hej det är annie kan du hämta min tröja om du får lust på måfå att dra ut 200 mil ut till stugan?
-   annielundstedt´ säger:
hahahahaha du är sjuk!
- Maja säger:
men han lä ju ska åka dit nån gång o då kan han ta med sig den .. ;P
- Maja säger:
ähh vadårå? för att jag vill hugga ved?*
-   annielundstedt´ säger:
    jaaaaa!
- Maja säger:
men de e ju kul, vildmarksliv



ahahahahahahahahahahahahahahahaha! 

 
 
Maja

Maja

17 september 2008 12:18

hahahaha alla kommer tro att jag är retarded :D

http://mte.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie Lundstedt - 25 februari 2009 12:25

www.annieluundstedt.blogg.se    

Av Annie Lundstedt - 21 februari 2009 11:29

Things not what they used to beMissing one inside of meDeathly lost this can't be realCan't stand this hell i feelEmptiness is filling meTo the point of agonyGrowing darkness taking dawnI was me, but now he's gone  ...

<3

Av Annie Lundstedt - 21 februari 2009 11:15

Grattis Mamma på födelsedagen! 

Av Annie Lundstedt - 19 februari 2009 10:04

I måndags fick vi nycklarna till den nya lägenheten! Det vart jätte bra med tapeterna och jag känner mig hårt peppad att inviga min nya garderob! Kände mig dock lite besviken eftersom att jag ville ha rosa väggar i den med får bara vita...:( bajs!  I...

Av Annie Lundstedt - 15 februari 2009 15:34

Hela helgen lugn! känns skönt som fan även om man inte fick så mycket gjort! I fredags fixade jag mitt löshår och klippte till kaluffsen lite så nu ska jag ta och använda mig utav det lite mer ! Efter en massa knep och knåp så for jag och fredde ut e...

Ovido - Quiz & Flashcards