Alla inlägg under december 2008

Av Annie Lundstedt - 22 december 2008 18:41

Ja jag kan ju börja med att visa den här hemsidan som jag hittade inne på mickans

blogg: http://www.weddingdesign.se/pris.html


Det vart jätte bra=)!


Själv så sitter jag hemma hos mor och far eftersom vårat internet är uppsagt! Kommer inte klara av att vänta ända in till mars för att knappa:) Idag så var vi in och handlade lite julklappar, och fy satan vilka idioter i jul trafiken! Istället för att bilda en jävla kö ska alla bilda 30 köar för att dom inte orkar vänta? Visst är jag är inte den som sitter tyst heller men :)!


Imorgon tänkte jag och fredde ha uppesittar kväll:)! Jag tänkte skicka ner honom efter vin glögg men eftersom att alla är så jävla tråkiga så blir vi vell ensamma:) Förra året var det kul:)!! Men nu har jag snokat i linas blogg och dom ska ju ha en romans så det sket sig:)


Jag saknar maja som in i bomben! Varför är jag desperat efter mina vänner när dom är på andra sidan jordklotet och inte hemma??!! Ja, jag är en riktigt konstig prick...


Nu ska pricken inte skriva något mer!

Hejdå!


Av Annie Lundstedt - 21 december 2008 12:30

Igår startade jag och fredde lite jul rusch i birsta med therese! jag hjälpte dom att välja ut lite julklappar till deras släkt och familj:)  Trots all stress och alla idioter som inte kan köra bil så känner  man ändå den där speciella julkänslan..


SPA

Nu har jag och lina utnyttjat vårat spa med! Så jävla härligt.. Trodde att det inte skulle vara något speciellt alls, men när både jag och lina hade "Stora lyxspa dagen"  och dom andra en simpel spa dag så kändes det lite hyffsat mycket lyxigare!:) haha, Härligtsom attan, jag rekomenderar stark en upplevelse som julklapp! Mycket roligare än prylar.


Det har hänt så jävla massa mer, men eftersom jag inte är ett dugg inspererad till att blogg nu så tänker jag inte skriva något mer än att jag mår mycket bättre än för några dagar sen! Nu har det mesta rett upp sig och jag kan knappt vänta tills maja kommer hem från thai och vemdalen!


Byebye! 



Av Annie Lundstedt - 16 december 2008 11:16

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1-Jag är mörkrädd och klarar inte av att sova ensam

2-Jag är tv beroende

3-Jag måste ha toa papper i min hand för att kunna kissa:P

4-Jag älskar fredde

5-Jag är en hejjare på att bli bakis

6-Min kära pappa fyller år idag!

7-Jag hatar skolan


Syrran, Lina, Mona, Några fler jag vet som använder blogg? -Nej

Done! :)
   

    
Av Annie Lundstedt - 13 december 2008 13:49

Nu känner jag mig så jävla genom rutten. Jag klarar fan aldrig av att sitta vid datorn och snoka runt! men ändå gör jag det. Känns som om ja har tappat så jävla mycket som gjorde mitt liv mycket kulare att leva, och ändå fortsätter jag att stöta bort. Jag fattar inte vad jag håller på med längre.

 







Jag har världens bästa pojkvän, även fast vi bråkar mycket så skrattar vi bara åt det efteråt! Det kan inte vara lätt att vara sambo till ett (bortskämt hormon monster) !haha:) Puss på fredde för att han står ut med mig!

Av Annie Lundstedt - 13 december 2008 12:09

Nu sitter jag hos mor och far medans freddis är ute och sliter sig i norrhassel! Jag ville också köra skoter:/ Men det tär så jävligt på krafterna plus att jag är lite chicken över isen!:) Var ju ut igår=)


Ikväll ska hela glada ligan till rebecca, Blir nog nice. Ska ladda kameran.


Nu ska jag skälja ur min inpackning och ögonbryns färg! Sen ska jag vell streama upp 3 liter vatten till rebeccas drinkar?


Aja hejsvejjs!

Av Annie Lundstedt - 10 december 2008 12:53

ÄR DET SÅ JÄVLA KONSTIGT ATT MAN FÅR STOR FRÅNVARO NÄR LÄRARNA INTE FATTAR HUR MAN SKRIVER ETT MAIL I TID??!!!


"Vad jag har förstått är de flesta av er på mässan där Eva kommer att ta närvaro som jag sedan för in i statistiken."

 SOM JAG SEDAN FÖR IN I STATESTIKEN??!!!

JÄVLIGT BRA ATT MAN FÅR MAILET SAMMA FÖRMIDDAG..DUM DUM DUM!!!!



Av Annie Lundstedt - 10 december 2008 09:33

Idag Börjar jag klockan 15.25, Känns lite små drygt men skönt också. Ska försöka ta tag i lite saker nu!


Nu har jag ringt min snälla mamma och bett henne boka spa dagen. Hoppas på att det kommer gå på fredag, för annars måste jag nog ställa in något annat.


på lördag ska ett gäng hem till rebecca för att gratta mona med spel och alkohol, haha bäst att träna lite på gh! /Tönten


Sen på Söndag ska vi kolla lite på lägenheten, för att kolla tapeter och kontrakt! Blir vell en spännande helg:)


Nu ska jag kolla klart på  Top modell! sen slå en pling till mamma och kolla om jag jag hänga med på birsta!


Den här bloggen har jag suttit och läst på morgon kvisten: http://www.improveme.se/natacha


ganska så intressant:)


Men nu ska jag fortsätta!


Hejdå:) 



Av Annie Lundstedt - 9 december 2008 14:46

Nu har har entligen slitit klart i skolan och ska ta det lugnt i nån timme, för sen måste jag plugga här hemma:(!!


hade iallafall skit kul i Hassela, fastän det vart jävligt kaos på slutet och att jag total missade björn! 


Nu vill jag bara flytta och börja om!!


Puss på fredde=) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards