Alla inlägg under mars 2008

Av Annie Lundstedt - 10 mars 2008 14:18

Helgen har varit ganska så lyckad! Lite teater mellan mig och fredde i fredags men det bör ni nog har vant er vid i det här slaget:) haha.


I fredags drog jag migg upp tidigt för att möta malin och maja på ica! Vi skulle nämligen börja förfesta runt tolv hemma hos evvis i kallön. Med en packning till en hel armé staplade vi in och köpte cigg, groggvirke och korv!

Sedan kom evvis mamma och skjutsade oss!

 Evvis var mästerkocken själv så efter några försök med en del kålade korvar gick vi lös på hamburgare och fick äta dom som dom vart=)!  Vi satt i solen i linne,drack cider och åt! Jäkligt mys=)


Efter ett tag segande duschade vi oss och gjorde oss iordning, for till matte och partade loss!


På lördag morgon masade vi oss ner på pizzan för att möta lite folks,aldrig sett så mycket folk där men iza var nog säkert nöjd! Vi bestämde oss för att ta en skoter tur ut och grilla!

 Jag och fredde vart exter över korv och for iväg först.. När vi kom fram försökte fredde mäster tända grillen (Gick dock inte så bra).


Senare kom allt folk på crossar skotrar och alllt var det nu var, Stora backar öl och sprit. Det vart inte så mycket till mäster grillning......haha.


Senare for vi hem, jag skulle mäster städa men då kom malin och håkan upp med en hel del go dricka! Vart sig en grogg och allt var i full fart igen, Sen kom svenne och evvis upp med, vi for i väg på lite små partyn..Ganska kul kväll!



Skulle ha skrivit mer men nu har jag prov! Hejjsvejjs:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards