Direktlänk till inlägg 22 december 2008

Birsta i kaos

Av Annie Lundstedt - 22 december 2008 18:41

Ja jag kan ju börja med att visa den här hemsidan som jag hittade inne på mickans

blogg: http://www.weddingdesign.se/pris.html


Det vart jätte bra=)!


Själv så sitter jag hemma hos mor och far eftersom vårat internet är uppsagt! Kommer inte klara av att vänta ända in till mars för att knappa:) Idag så var vi in och handlade lite julklappar, och fy satan vilka idioter i jul trafiken! Istället för att bilda en jävla kö ska alla bilda 30 köar för att dom inte orkar vänta? Visst är jag är inte den som sitter tyst heller men :)!


Imorgon tänkte jag och fredde ha uppesittar kväll:)! Jag tänkte skicka ner honom efter vin glögg men eftersom att alla är så jävla tråkiga så blir vi vell ensamma:) Förra året var det kul:)!! Men nu har jag snokat i linas blogg och dom ska ju ha en romans så det sket sig:)


Jag saknar maja som in i bomben! Varför är jag desperat efter mina vänner när dom är på andra sidan jordklotet och inte hemma??!! Ja, jag är en riktigt konstig prick...


Nu ska pricken inte skriva något mer!

Hejdå!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie Lundstedt - 25 februari 2009 12:25

www.annieluundstedt.blogg.se    

Av Annie Lundstedt - 21 februari 2009 11:29

Things not what they used to beMissing one inside of meDeathly lost this can't be realCan't stand this hell i feelEmptiness is filling meTo the point of agonyGrowing darkness taking dawnI was me, but now he's gone  ...

<3

Av Annie Lundstedt - 21 februari 2009 11:15

Grattis Mamma på födelsedagen! 

Av Annie Lundstedt - 19 februari 2009 10:04

I måndags fick vi nycklarna till den nya lägenheten! Det vart jätte bra med tapeterna och jag känner mig hårt peppad att inviga min nya garderob! Kände mig dock lite besviken eftersom att jag ville ha rosa väggar i den med får bara vita...:( bajs!  I...

Av Annie Lundstedt - 15 februari 2009 15:34

Hela helgen lugn! känns skönt som fan även om man inte fick så mycket gjort! I fredags fixade jag mitt löshår och klippte till kaluffsen lite så nu ska jag ta och använda mig utav det lite mer ! Efter en massa knep och knåp så for jag och fredde ut e...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards