Alla inlägg under september 2007

Av Annie Lundstedt - 16 september 2007 16:55

Sköönt som fan var det att sluta skolan i fredags! Jag for hem och gjorde mig iordning och kontaktade lina! Fredde köpte öl av mamma sen for vi till fredde och lämnade bilen. Johan fick skjutsa oss till robert på fest. Men vart lugnt iallafall.


Igår vaknade jag och fredde klockan 7! kollade på massvis med filmer och segade. På kvälls kvisten skjutsade vi mamma till helena och bitte, Sen for vi och hämtade primmen till fredde! sen kom westberg och skjutsade oss till malin och evve i stång å! Lite för fest.


efter det begede vi oss till oscar! Där gick det inte att vara för trumhinnorna höll på sprängdes. Acke sa att vi skulle dra till mjösund på fest, så det gjorde vi:-)! Inge drag där heller så vi bestämmde oss för att dra tillbaka till stugan;-)..


Där satt vi, jag fredde johan jocke och malin och insåg att det nästan var mer fest där än före. Drack öl och lyssnade på björn rosenström. Fredde somnade, och jag ville festa vidare! Allt var helt enkelt som vanligt;-)..


Sen på natt kröken där satt jag och bastade och drack upp den sista ölen! Ganska kul!


Imorse for vi till malin med clever! han och tritla skulle få leka av sig i veda:)

Skönt med en prommenad vare! Sen gick vi till primmen , drack o´boy och åt pepparkakor:-D.. Lekte med katt ungarna och spelade nått fråge sport spel! haha var skit kul!


Ska snart dra och bowla med malin,fredde och primmen! johan kanske skulle med han med! Men först lite svål på max!


Måste skynda mig nu! hejdå

Av Annie Lundstedt - 2 september 2007 17:09

Då var helgen över! Och snabbt gick den.....


Ifredas kom fredde och hämtade mig efter skolan! Tur vi har matzie sista lektionen! Jag for hem och duschade och tog mig en panpizza och hjälpte mamma med lite grejer före hennes krog runda med syrran helena och micke. Pappa var på firma fest och badade tunna med gubbarna! Så var inprincip ensam hemma. Men sket i att ha nått för jag orkade inte göra dom besvikna;-) ! Sen plockade vi upp lina och for till malin i bunsta där alla flickorna var sammlade:-)! Vi körde nått gammalt drick spel malin hade hittat efter Håkan! Haha, Gör 20 situps och tare en jäkel* eller kanske man fick dra till med krogrundan där! haha kul spel i varje fall,, .


Senare vart vi lite för lulliga och bestämde oss för att gå hem! Maja är lite mörkrädd så hennes mamma fick möta oss:-D ,

Sen skulle jag ta en mästerlig genväg genom skogen till fredde! blöt och jäkligt vare iaf! Morgonen därpå drog fredde med några pojkar till högakusten och körde cross! så jag drog hem och sov!


På lördags kvällen Var jag på barn kalas och grattade linnea på åmon. Sen for jag och fredde och hyrde film^^.. Oväntat? och jaa lina, vi åt chips och dipp! haha


Har precis kommim hem från stan nu! Jag och fredde drog till hemmakväll och hyrde tre filmer, :Under ytan, Tillsammans och Ondskan! jaaaa! jag vet att vii har sett dom förr! Men det var faktiskt länge sen nu(A). Plus att han inte har sett Tillsammans:-O .. Sen stannade vi till i bredsand och köpte på tok för mycket godis! :-D.. KOmmer bli mys! Mamma kom hem med maten nu så jag ska ta mig en dusch och käka, sen blir det film hela natten låång=)!


bahbah!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards