Alla inlägg under januari 2008

Av Annie Lundstedt - 25 januari 2008 11:50

Då var det fredag igen:) Mycket festligheter på hemma plan men jag ska till vemdalen;) hiehie. Veckan har gått mer än snabbt! och entligen är det pengar som rullar in:) Ska raka vägen hem efterskolan och ringa mamma efter en klipptid. Orkar seriöst inte med håret längre:P Problemet är det att jag inte vet om vi drar direkt idag eller imorrn. Inget packat så får hoppas på morgondagen:) Nästa helg blir det partajj hos malin iaf:)Hon fyller ju 18 lill proppen:):) Nu ska jag sluta skriva eftersom att fredde har hållt mig halv vaken sen kl 4 imorse. Jäkla karl!


Meeen vi ses.

Av Annie Lundstedt - 22 januari 2008 12:24

känner mig hårt onöjd. Har så tråkigt såååå!  Fast jag har ju gått och blivit sur och tråkig med så kanske har något med det att göra:P haha. Jessica öppnade mitt sinne med att säga att jag blivit så sur på sista tiden! Och när jag väl kom och tänkte på det så var det dagens sannaste ord! 


Dagens roligaste: I söndsags när jag,fredde och clever skulle gå runt solberg så bajsade clever i en buske på skolgården! Jag låtsades plocka upp bajset och la påsen i en soptunna för en massa lärare kollade:P ..

 Nu satt jag vid min frid och kollade på tv när jag hör en flicka galskriker! Hon har blivit inputtad i busken:P haha...Hon såg så lustig ut när hon sprang in till lärarn..!!


Nä nu ska jag ner till tvättstugan och bajsa på.. BYEBYE!!

Av Annie Lundstedt - 17 januari 2008 11:20

Sitter och kollar på Dagis snuten och myser nu=)! Men saknar freddis bäs och två bajskorvar vid namn maja och lina!  Blev lite less nu när jag läste majas blogg om friskis och svettis! Jag missade ju den skiten igår eftersom att jag och mona var tvungen att knäppa åhlens bilderna till projektarbetet!  Och på råga av allt när man gick där i spöregnet med genomblöta stövlar så kommer två kärringar fram och ville ha med mig på nått"Sundsvall style":S Började ställa massa frågor och härjade, när jag var tvungen att ställa frågan: kommer bilden med i tidningen? -ja, sa dom. haha då ville jag inte vara med:P då fick dom fråga ut mona och grejja istället:P Jag sprang till bussen och hem:)  Lagade köttbullar,potatis och lingon sylt:P Sen tröck vi i oss massa med glass och kollade på sjön:P Fredde trodde han var mäster kul när han kallade Regina Lund för "Vagina Lund":S haha han är så vilse med skämt..!


Men nu ska jag kolla klart på filmen och ta ett varv med damsugaren.. haha måste även berätta att nattens mardröm handlade om att mamma och pappa hade förskaffat sig ett adoptiv barn som såg exakt ut som en alien i mars attacs! haha låter inte så äckligt men det var det! Även att maja var jätteförtjust i "henne" och att jag var livrädd för stackarn eftersom att jag har varit livrädd för dom där filmerna sen jag var liten:D haha. Orka mardrömmar:D?


Ne nu ska jag iväg från freddes bajs dator som bara kopplar ifrån hela tiden!!


Ha dt nice=)!

Av Annie Lundstedt - 16 januari 2008 08:56

 Skippar första lektionen eftersom att jag inte kan sova normalt för alla mardrömmar som jag haft flera dagar isträck.

Kl 4.55 imorse vaknade jag upp i tårar efter en jäklig äcklig dröm, såg att fredde var borta så jag gick ut i vardags rummet och där låg han. Jag hade som vanligt varit taskig i sömnen:P Men ganska äckligt eftersom att drömmen handlade om att han inte var hos mig!! :)


Skit samma nu måste jag skynda mig! Slänga mig in i duschen och så!


Hadé bra!

Av Annie Lundstedt - 15 januari 2008 08:07

Nä nu är jag hårt less på att alltid ta fel på tiden!! Nu klev jag upp 1.5 timme för tidigt..:( FÖRJÄVLIGT!!

Av Annie Lundstedt - 10 januari 2008 11:29

Är fortfarande sjuk, men febern är över! yeeeey!


Idag tänkte jag plocka till lite innan fredde kommer hem! Sen ta en låång prommis! Haft så tråkigt den här veckan! Bara suttit inne och kollat på gamla disney filmer, och fällt en tår efter varenda jäkel! Huuga ligen tänk att få bli liten igen!!(:


I helgen ska vi upp till östersund och kolla på skotercross.. Lät ganska komplicerat tycker jag! Ska bara ta en lugn nykter helg! Vilket ganska många uppskattar tror jag vell!!!


Men nu måste jag gö ett ryck! T.o.m Arnold håller på stor städar såg jag!

Damsugade balkong mattan och härjade! Så nu ska jag sätta igång jag med:)


Hejjmäre:)

Av Annie Lundstedt - 7 januari 2008 08:39

yeeey?!


Har suttit en stund på morgonen och tänkt över en del saker, och har där med kommit fram med den enklaste lösningen! Jag struntar helt enkelt i det. Då kan det ju aldrig gå fel?!


Vill dock skriva att jag har världens gosigaste och generösaste fredde i världen:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards