Alla inlägg under april 2008

Av Annie Lundstedt - 28 april 2008 14:19

Sitter och skriver ut en massa broschyrer nu på il:an. Hårt tärt men min motevering är helt enkelt att det bara är två dagar kvar nu i skolan:) Försöker även gå in ett par av mina nya skor nu, har fått sprungit till skolsyrran efter plåster, men det är vell så det ska va?! ja tror det iaf.....

Jag känner mig mer än yr idag! Fått en del kommentarer om att min blick ser hyffsat tärd ut, men just allt i den här skolan är ju tärt. Man blir som nå slags zombie så fort man kliver innan för dörrarna. Hur som helst försöker jag få tag i maja som resten av helgen. Vart är du? Har du sålt mobilen och tappat pengarna?!Du hade vell en stor dag idag eller har jag fel? hursomhelst vill jag bara ha valborg och maj! Födelsedagar och in flyttningsfest:) Har bestämt mig för det även om fredde inte kanske håller med om den idén.


I morgon fyller ju lina år:) Får gratta genom bloggen lina eftersom jag inte har någon slant på mobilen! Du får ringa mig helt enkelt=)! Ni båda får ringa mig, saknar er till tusen maja,lina och mallan!


Ha en bra måndag!

Av Annie Lundstedt - 28 april 2008 08:09

Det är måndag och jag är inte ett dugg trött! Fan två dagar kvar nu sen valborgsklämdagar, sen är det bara fyra veckor kvar till sommarlovet!


I helgen har vi bara flyttat.. Tar så lång tid allting! På onsdag kommer mamma och hjälper mig med att städa ur lägenheten och förhoppningsvis pappa som kan slipa golvet.. I lördags var jag,mamma och co och shoppade skor:) "vissa" tyckte mina inköp var onödiga eftersom att skorna såg lika dana ut. men har man besluts ångest så har man.  Nu orkar jag inte skriva mer, ska slänga mig in i duschen!

Hejpåer!

Av Annie Lundstedt - 25 april 2008 06:40

Jag känner att läxa var ju inte det kulaste att starta med på en fredags morgon!! haha jag gör det för laget! (grupparbete).

Måste berätta dagens "men vafan"!

Före jul fick vi ju en liten krabat in skickat genom brevlådan! En söt liten hårig råtta som vi förstog det var något lurt med. 

Nu igår träffade vi pontus i bommen, tro på fan att det var dom jävlarna som försökt jävlats med oss:D haha. dom trodde vi inte skulle hitta den förstårs men stackarn satt och darrade mellan dörren och inne dörren. Nu bor "mimmi" som jag kallade den för typ längst nere i sverige pga grann tanten! haha jävla dum grej!


Men nu måste jag gö klart läxan och packa gympa kläder och ge mig iväg  !!

Trevlig helg=)!

Av Annie Lundstedt - 24 april 2008 20:01

Snart fredag;)!


Shit nu sitter jag här igen och datarnördar mig. Är hemma hos mamsen och papsen nu och väntar på skjuts "hem":).Varit ute på en liten prommis för ett tag sen med helena och c/o! Lika bra det,eftersom ja och maja var på världens tur igår! Jag fick fan träningsverk! Men det är vell det man ska ha antar jag?! Vill även påminna henne om att hon står först till kön att hjälpa mig att flytt städa:) En liten present kanske kan hjälpa maja?! Har faktiskt hittat dig en fin "18-års present" nu! haha, jag är bara 4 månader sen, men ni känner ju mig hoppas jag!



Men nu ska jag kila:) Ha det bra:P

Av Annie Lundstedt - 21 april 2008 15:14

blablabla...


Igår var jag på Järpen och fiskade med freddes family! Alla fick fisk utan jag och Danne...Regnbågar och rödingar drogs upp hela jäkla tiden! Men jag satt där med mitt lilla spö och väntade på nappandet! Sedan då jävlar fick jag upp en på kroken;) Jag skrek på fredde, vi såg fisken i hålet, men den släppte precis vid ytan! haha fredde stackarn skyndade sig att trycka ner hela armen med jacka på ner i hålet för att få tag på fisken. men jag fick gå där ifrån med tanken på att jag kanske inte är bäst på allting; )! Men vad ska man göra? Nu ska jag vara snäll och laga mat tills fredde kommer hem, sen ska jag få ut han på ett motions pass!!


Herrå!!

Av Annie Lundstedt - 19 april 2008 16:25

Nu sitter jag och bläddrar igenom lite gamalt på datorn, blir lite nostalgiskt och det diggar jag;)! Nu på förmiddan har jag och fredde varit uppe hos therese och hjälpt till lite med flytten. Längtar verkligen på att komma från det här och börja om på nytt:)


Så snart fredde kommer hem från crossen ska vi till mamma och pappa och grilla:) Kan det bli mysigare:)? Och ja, ihelgen blir det nyktert! Blir liksom bättre så:)!! Härligt med solen med får jag upplysa dig om! Fybubblan, snart är det sommar! hejochhå vad snabbt det går....


I veckan har skolan haft sex dagar på skolan, fråga Olle och massa föreläsare var där! Ganska kul, och vad grejer man inte visst om!! Helt jävla sjukt, men kult!

Känner mig även lite små nere eftersom att jag inte kunde gå på begravningen i torsdags, men igår var vi några stycken som var på graven, Och det var så jävla fint! :) .


Aja hoppas iallafall att alla fattar att jag har mycket att stå i nu, SÅ BLI INTE SÅ FÖRBASKAT SUR FÖR ATT JAG INTE HÖR AV MIG!! Tack på förhand..:)?!


Hejdå alla vettiga där ute:)

Av Annie Lundstedt - 15 april 2008 11:05

Flytt pågår..

Och det går inte speciellt bra heller! bara kaos.

 Allt detta ska ske samma dag, 2 maj

  • Jag och fredde ska vara ute ur lägenheten städad och besiktad
  • Samtidigt som dom andra hyres gärsterna ska flytta in
  • Samtidigt som vi ska in i Thereses lägenhet
  • Samtidigt som hon ska vara ute
  • Samtidigt som hon ska flytta in i Tinos lägenhet
  • Samtidigt som Tino ska vara ute!

  

haha.

Av Annie Lundstedt - 14 april 2008 11:00

Vila i frid älskade kusin

@-`-,--

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards