Alla inlägg under november 2007

Av Annie Lundstedt - 28 november 2007 09:02

Efter praktiken igår så kom fredde och hämtade upp mig:) Vi skullle Handla en tavla jag tjatat åt mig till lägenheten inne på kaaza! Om ändå jessica kunde hållt mun om den där tavlan:) En skit fin monroe tavla jag vart helt såld i:)  Men när fredde hoppade ur bilen blev jag paff! Karln hade ju ingen jacka på sig:P Stakarn hade glömt den på jobbet! Det var vell iaf 5- grader?

Jag skickade in honom på Carlings och det vart ett skit fint jack köp:) Efter det drog vi in på Kaaza och jessica demonstrera stolt tavlan:P!


Efter det skulle vi handla hem pizza till morsan! Mellan det gick vi upp till mickes lägenheten och kikade:) Fan vad snyggt det blir alltså! Riktigt:)!!

Sen så blev det tjaffs hemma för att fredde inte höll med mig starkt när jag skullle sätta upp mammas jul slinga ute på altan! Då vart jag arg:P Men men det vart snyggt det med! Men nu måste jag väcka mamma och skrapa rutorna på bilen!


Hejsvejjs!

Av Annie Lundstedt - 28 november 2007 08:47

Hejhej! Ännu en gång har jag lyckats gjort mig iordning alldeles för tidigt har har döds tråkigt! Tänkte skriva lite om helgen men den var lika tråkig som den här morgonen!


Fast lite saker har vart hyffsat roligt:) Eftersom att jag gick och blev besatt av prison Break låg jag och fredde och glodde på det hela helgen. Var upp till malin ett tag på lördagen! Men mot malins mysig lördag kväll hade en fest tagit plats!! Vi var där ett tag och bekantade oss. Men jag ville hem och kolla klart på sista skivan!


På Söndagen Drog vi iväg och tankade skotern och körde något varv:) Jag med^^! Och då hände den märkligaste saken! :P Vi körde på en sork! Tur va så strök den mellan skidan och mattan:) ååå herregud vad söt den var:P Ville nästan ta med mig den hem! Men dom små rackarna har ju något som kallas "Sork pest"... så det sket sig i det blå skåpet! Mamma skrämde upp mig rejält där när hon betättade det:| ! haha.


På kvällen handlade vi go saker för 300 spänn och bjöd mamma och pappa på en hemma kväll:) Ganska snäll jag:)

Av Annie Lundstedt - 22 november 2007 18:04

Vill bara upplysa er om att jag är happy idag:) Fredde har bestämt sig för att ta mickans lägenhet, Flyttas i mitten av december om inte tidigare och jag hänger på:):) Tyckte lite allmänt synd om dom som stog på tur! To bad hurrni ;);)....haha


Ligger i sängen och är lite smått arg på att jag inte får upp dataskärmen på tv:n! Ville ju kolla på Prison Break! Bara att vänta på att hjälpen kommer! Sen ta en 20 solning och koppla av:D  Men nu Känns det som att pappa har börjat elda där nere så jag ska masa mig här ifrån och mysa framför brasa!!haha mycket nu!


Han håller även på renovera om köket.Igen* Köpe ny diskmasikin, kyl,frys spis m.m så vårat vatten är avstängt i köket:D haha jaa vi får äta en del hämt och micro mat! känns såå fel:D


Men kul med nya grejjer med! Nu ska jagsom sagt ta med mig datorn ner och mysa framför brasan-:) Byyyeee:)

Av Annie Lundstedt - 19 november 2007 07:28

Igen! Ska gå och lägga mig en stund eftersom att jag inte ska vara på praktiken förens klockslaget 11! Rätt trött ,utan röst och tom mage!


I Fredags tyckte jag att det var skönt och jobba lite:P slutade ju trots allt 3:)  Sen efter det kom maja och plockade upp mig:P Vi köpte två ögonmasker:P(Sov masker).. Sen for vi hem och gjorde oss iordning för att senare fara till malin och håkan!:) Kollade på idol,drack öl och SPELADE KORT!!!   hiehie... Sen tyckte jag inte att fredde skullle köra i sitt tillstånd, så fick ta saken i egna händer.. bilen)



Lördagen Drog jag och fredde Till stan och köpte förbiljetter till bergeforsparken där björnis skulle spela:) När ska man tröttna på Karl jäveln;)?  Vi drog hem gjorde i ordning oss och for till syster:) Förfestade och tog det lugnt. Sen skjutsade olle in oss! Micke stackarn fick ligga i bagageluckan med baslådan tryckt mot ansiktet!  Väl framme kissade jag och syrran i kapp framför bilen:S?:D haha, vi var *osynliga*..

 Mamma ringde stup i kvarten med spänningen på om jag skulle komma in eller inte! Haha klart jag gjorde det?:S .. Sprang mellan baren och bordet 4 timmar eftersom att björn var hyffsat föresenad! Det vart för mycket.. ....

 Till slut kom han och jag kunde slappna av:D Förutom brudjäveln som skulle tjaffsa! Fick ta ner henne på jorden genom att knuffa omkull henne! Sen var det bara att fortsätta:)


Menmen! Nu ska jag seriöst gå och sussa:)

 Har nytt Mobil nummer med:) 073 805 80 98


Ni får ha de bra antar jag:)

byyyyyyyyyyyyeeeeeeeee!


Av Annie Lundstedt - 15 november 2007 09:21

haha. Hittade en tuff liten hemsida på linas blogg. Den räknar ner dagar automatiskt!

 Här är dagar och tid kvar till min 18 års dag:) Ett jävla bra tag kvar men:P

http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2008&m=sep&d=4&h=9&mi=18
&t=Countdown
&yn=Annie-t55Lundstedt&c=bu&mc=3

Av Annie Lundstedt - 14 november 2007 19:49

 Var bara tvungen att lägga in den här historian jag hittade på linas sida!


Lina maja och annie var fast
på en öde ö. En dag hittade Annie
en oljelampa. När hon gned den,
så kom det plötsligt fram en ande.

- Ni får en önskning var, sa anden.
Maja önskade sig genast hem till sitt hemland.
Bara några sekunder senare hade
Lina önskat sig samma sak.

När både Maja och Lina väl hade försvunnit,
var Annie ensam kvar. Hon kände sig
då så ensam, att Hon önskade tillbaka
både Lina och Maja... HAHA =)


Av Annie Lundstedt - 14 november 2007 19:09

3 dagen på praktiken och det känns som en evigheeeeeet, bara 5 1/2 vecka kvar nu! bara att ta tag och hålla ut! Imorron går jag 11-19 ,grymt rättvist om ni frågar mig! förtjänar lite sovmorgon!


Med ont i fötterna,lungan och huvudet sitter jag tjurskallig som jag är vid datorn. Måste erkänna att huset skrämmer mig. Gillar inte att vara ensam här hemma! känner nån slags trygghet här inne i datarummet:P Ni som vet hur datarummet ser ut förstår nog;) haha. Nu ska jag springa in på toa och duscha med fotmassage:) Sen sova tills fredde kommer hem från jobbet.

 Dålig stil att jobba över när jag är så ensam tycker jag! Han får bjuda mig på en tetra vin så är vi kvitt!


Ha en nice kväll:)



Av Annie Lundstedt - 9 november 2007 09:43

Äntligen mysis fredag:):) Synd bara att man ska ha två omprov idag! Annars hade jag inte suttit här och väntat på jessica, medans dom andra förmodligen ligger hemma och sover! Har lovat mamma att ta det lugnt ikväll med film och mys framför tv:n.. Hon blir ju så nervös stackarn på alla backstabbers och tok:D hahaha..Imorron vet jag inte alls. Grymt skönt att inte vakna upp en lördag bakfull...Kommer knappt ihåg hur det känns faktiskt!


Men känns kanon! Nu vill jag ha snö så man kan åka ut med skoter! Som jag och fredde längtar efter*Grilla korv och varm oboy* :D:D


Skit samma. Ni andra får ha en alldeles alldeles underbar helg ;);)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards