Alla inlägg den 4 november 2007

Av Annie Lundstedt - 4 november 2007 12:57

Vaknade runt 9 tiden då,som resten av lovet!  Jag och fredde låg och drog oss ett bra tag innan jag var tvungen att kila hem och ta prommisen med hundarna! Härligt värre! Dom var jätte glad för att snön äntligen hade kommit! Var hyffsat glad jag med;-)


Kvällen före skjutsade vi lite folk och satt hos primmen och bara svålade gosaker, spelade Buzz och kikade på idol! Grymt härligt!





Av Annie Lundstedt - 4 november 2007 07:31

Haloween firandet skulle sätta fart! Jag for till maja och fixade iordning kostymen samtidigt som jag krånglade på med majas lösfransar!

 Det hölls till i maj hos oscar och fredde! Helt okej kväll. Eller iallafall lite men ytterst lite okej.

På nattkvisten lämnade jag fredde och johan festen eftersom det höll på spårade ur totalt med slagsmål och fylla. Vi begede oss till Max och åt och träffade på lite kult folk! På vägen hem vart vi omkörda av ett gäng polis bilar i kvissle. Vi bestämmde oss för att dra svängen genom bommen innan det var dags att säga godnatt.

 Det var ett jävla ståhej och johan sprang ut för att kika läget. Efter bara en stund kom han springande och sa att fredde blivit knivhuggen i ryggen.

http://www.st.nu/nyheter/njurunda.php?action=visa_artikel&id=683051

 Eftersom att poliserna hade noll koll sprutade dom även ner johan med pepparspray. /Han letar efter personen som spelade in det när det hände med, så ni får gärna skriva en kommentar om ni vet någonting om det!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards