Alla inlägg under juni 2008

Av Annie Lundstedt - 19 juni 2008 09:44

Skit match igår!  Jag tror jag smäller av! Vad fan hände?

Av Annie Lundstedt - 18 juni 2008 12:35

OrkaOrkaOrka

OrkaOrkaOrka

OrkaOrkaOrka

OrkaOrkaOrka

OrkaOrkaOrka

OrkaOrkaOrka

OrkaOrkaOrka


Älskling kom hem!

Du är det enda som känns vettigt, jag är helt jävla beroende av dig!!!




Av Annie Lundstedt - 18 juni 2008 10:03

Ikväll vinner Sverige! blablabla inget snack om saken! 


Jag är måttligt nervös inför bröllopet! Inte hittat några skor än, men har ju ett par som passar bra ändå som aldrig är använda. Kanske kan inviga dom stackarna då rå! Skit samma.. Det går säkert galant bara man inte styper över skorna..Nääää, det kommer gå så bra såå! Längtar faktiskt! Lär bli den bästa midsommarn på jävligt länge!!


Nu ska jag fixa och dona lite här hemma i skottsund!

Byebye!



Av Annie Lundstedt - 17 juni 2008 14:08

-nej, och det ska jag försöka se till!


Nu ska jag ringa mamma och be om en solning=)

Av Annie Lundstedt - 15 juni 2008 12:31

Vet inte riktigt vad som flyger runt i mitt huvud just nu, en massa skit och en massa glada tankar! Jag håller mig till dom glada tankarna och slänger bort skiten som om dom inte fanns helt enkelt!


Början av sommar lovet har ju inte direkt varit någon höjdare! Vädret, festerna och humöret har varit helt kass! Måste säga att den bästa dagen kvällen var igår med ljus, grillat och FOTBOLL! love it:) Spanien skulle ju förstårs trycka in ett mål där på slutet, men man kan ju inte säga att det var varken dåligt eller bra! Bara zlatan kommer på benen så löser det nog sig!


Just nu sitter jag och kollar på skor till bröllopet! Hittar ingenting! får hoppas man hittar mer butiker i stan/birsta än på internet! Får ta i tur med det här nu!


Men nu först ska jag få tag på pappa så man får in tvätt maskinen i lägenheten! Kommer kännas hur kung som helst att slippa trängas med platser i tvätt stugan=)!


Aja, nu säger jag hejdå till Er!

Hejdå!




Av Annie Lundstedt - 12 juni 2008 12:43

Fyfan vad skönt! Ingen skola förens i augusti nångång! Nu ska man fira skiten på något sett med!


Har precis kommit hem från Linneás skolavslutning, for dit eftersom våran avslutning förmodligen är sämst! Dom var så söta! sjöng Johhny rocker och idas sommar visa:D!

Nu ska jag försöka greja mat och dricka till ikväll! Tror det skulle bli nån middag hemma i nolby! Måste städas......


Ja herregud! Vem sitter vid datorn?! Nu kiilar jag!
HEJ=)!



Av Annie Lundstedt - 11 juni 2008 09:57

Och jag blir tokig på Picken och Tim! Dom har rivit ner stolar sprungit på väggarna och ja, vad har dom inte gjort? Vill bara skriva att Möhippan var jätte skoj! Måste säga att spa måste vara en av det bästa sakerna man kan hitta på! Så jävla sköönt!


Igår var jag på sista inlärningen! Nu ska vi se om jag klarar allt själv framöver! Men det går nog bra. Idag hade jag tänkt farit in på stundenten och kolla läget! Det är ju lite prickar man känner igen trots allt! Sen tror jag det är sista betygs snacket i skolan som ska snackas sista lektionen idag! Men jag vet inte alls. Imorron hade jag tänkt att fara upp till kyrkan och kolllat på Linnéas första skolavslutning! Sen är det vell skolavslutning för mig på fredag tror jag? haha. Gud vad snabbt det har gått!


Men nu känner jag att jag skrivit riktigt ointressanta saker! Så jag ska ta och piggna på mig och göra mig iordning!


HejPåEr!

Av Annie Lundstedt - 6 juni 2008 18:23

Vart inte så mycket firat! Men har haft en ganska så kul dag ändå! Har varit på inskolning på Tingsta. Kan inte påstå att det var en inskolning utan snarare en jobb dag! Men det var kul:)!


Klev upp klockan 5 imorse! Jag känner mig hyffsat tärd i huvudet,men försöker ge mig på att skriva några rader iallafall! Kom hem runt 5 tiden på eftermiddan och försökte få i mig något att äta, men värmen gör att man tappar mat suget totalt! Ursch!Sen kom fredde hem och nu sover han! Ovanligt?! Ska försöka väcka törnrosa nu och fara hem till mamma och pappsis.


LÄNGTAR STORSLAGET TILL IMORRON!!!!!! NI CHECKA BILDDAGBOKEN PÅ SÖNDAG!


haha byebye!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards