Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Annie Lundstedt - 4 juni 2008 12:54

Yes! Är hemma i Skottsund och tar det lugnt idag! Mycket som har hänt här hemma, pappa har börjat jobbat natt och bytt motorcykel, katten har blivit lugn och go + att vi har fått mer barn kanaler:D Trodde vi hade alla, men det verkas som om det bara blir mer och mer kanaler i min smak:)


Nu har jag ringt upp till Tingsta och pratat om jobb, Blir inskolning fredag,Tisdag och möte på måndag. Om jag han att antackna det korrekt?! Hoppas det för min egen skull, annars får man vell springa runt och se bort tappad ut......

Sen ska jag försöka få pappa vid livet och dra med han på banken och fixa lite små ärenden!


Men nu ska jag duscha, Skönt med en vanlig dusch för en gångs skull!


Sköt om er!!:D


Av Annie Lundstedt - 4 juni 2008 09:17

Nu är det verkligen sommar! Sköönt som fan!


Har inte speciellt mycket att skriva, måste skynda mig att springa ner på kvissle och möta mamma! ska hem och ringa om sommar jobbet eftersom jag inte har någon hem telefon här:P Efter det ska jag in till stan och testa en tärn klänning till bröllopet som mickan har hängt undan! Så spännande:) Men nu måste jag rusa!


hörs och störs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards