Alla inlägg under augusti 2007

Av Annie Lundstedt - 29 augusti 2007 10:01

SKOL LESS-KÄNNER NÅN IGEN SIG?

                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                   
Sommaren har varit för underbar. Man har levt utan gränser och tider! Bara drivit runt och gjort exakt vad man har velat göra!

  • Festat konstant
  • Sluppit tänkt på dag och klockslag
  • Varit med kompisar dygnet runt
  • Varit med den man älskar varje dag
  • Bara dragit på sig shorts och linne och dra ut!

Hatar verkligen den här kylan!

Idag blev jag hemma från skolan. Missade bussarna totalt!!


DET ÄR HELT ENKELT SVÅRT ATT VAKNA UPP FRÅN ETT SÅNT HÄR SOMMAR LOV!!!

Av Annie Lundstedt - 24 augusti 2007 20:45

Har inte hänt så mycket på sistone!


Igår åt kärringarna surströmming hemma, så jag fredde murtsson och prim for och fiskade!  Sen tog vi farväl av murtsson och for hem till freddes lilla krypin och kollade på "tårar" tror jag den hette. Med Mikael Persbrant:-) Ganska obegriplig film!


Nu Sitter jag maja och fredde uppe hos freddes mamma och tar oss några kalla! Men ingen fest verkar dyka upp så vi lär velll få sluta upp med detta och kanske hyra någon film! Men vi väntar nog ett tag till;) 


Maja är ute och stor bolmar som vanligt, och ja lovar! Om hon släpper ut katt jäveln en gång till går jag och hänger mig!

Tack& Adjöö!

Av Annie Lundstedt - 21 augusti 2007 14:43

Helgen fortsatte med att vi for till sättna på lördagen!  Vi körde andreas bil för att dom andra skulle dricka. Sen stressade vi hem för vi skulle på middag! nice nice:-)


Sen drog vi till fredde och träffade westberg. Fanns inte så mycket att göra så vi hoppade lite studsmatta. ingen som hade den rätta kondisen så vi gick in till stugan och tog oss en öl. Sen for vi hem till mig och jag gjorde mig iordning, senare drog vi till matte.. Då fick alla för sig att dra på något party? Vi åkte typ längst ut i buschen och yrade runt., till slut hittade vi!

Men kom inte längre än till parkeringen! Vi fick nog och jag ringde lina och fick med henne till att kolla på en film!  Men till råga på allt så har dum bullen glömt cd fodralet med filmerna i!!


Vi sket i allt och drog till vallen där det vaklades 18 års kalas!! Så där ägnade vi kvällen till att parta lite!


Senare blev jag lite less på min 3 liters tetra som nästan var slut och drog hem!! Dum och konstig så fick jag för mig att ringa murtsson mitt i natten och be honom skjutsa oss till max! Jag ringde lina och väckte fredde stackarn och vi for dit!

Gott som satan vare! Sen blev det lite allsång i bilen på väg hem då:-)

Sen insåg jag att loppet var kört och la mig och sov!


Dagen där på kom maja och matte och plockade upp mig och fredde! Vi skulle tydligen dra och käka, men jag och maja gick en prommis och köpte glass istället:-) Sen kommer jag allvarligt inte ihåg vad vi gjorde:S


Igårkväll så åkte vi lite fyrhjuling iaf:-) For ner till matte och tog veda hem.

 Imorse var jag ute på långpromenad med freddes dår hundar! haha, Riktiga monster i koppel! :-) .. Nu ska jag städa mitt såkallade rum och bara ta det lugnt!

 På måndag måste man börja gå i skola med:-/ Orkar seriöst inte med detta!


BYEBYE

Av Annie Lundstedt - 18 augusti 2007 11:01

Igår hade vi det drygt.


Vi hittade ingen fest, Vi var i stan och snurrade runt och drack lite vin! haha.,

Min tabbe igår vill jag bara glömma tack! Jag klev i värsta bajs korven:-(. Fredde som är så snäll fick göra ren min sko med mammas inpackning som hade råkat hamna i min väska, såå med lite inpackning lite grenar och lite vatten från en äcklig vatten pöl så var skon ren nog att ligga i bagageluckan!


Nu ska jag iväg på zättna, sitter förtillfället och väntar på fredde som ska köra andreas bil, tror dan skulle me med.,


Ikväll är jag bjuden på middag! sen blire vell party tror jag?!


Hejsvejjs!

Av Annie Lundstedt - 14 augusti 2007 07:20

Uppe alldeles för tidigt igen....


Sitter och lyssnar på lite winnerbäck,grubblar och är allmänt trött...

Skaffa jobb är ju något man måste göra med. Det går ju inte att ha det så här!! Pengar hit och pengar diiit!!!! Det här gör mig tokig! :-D Kan ju inte suga ur min pappas plånbok varje månad....:-/


Längtar till helgen som vanligt:-)! Då alla är lediga och glada!!!;-)


Igår var jag bara slö hela förmiddagen..Sen träffade vi matte och maja och hyrde film.. Jag blev tokig inne på statoil i varje fall! kan det vara så svårt att köpa en endaste liten tetra festis?!! ""15 spänn:-O? ""hahaha. äähhh bara maja stackarn som klaffar!


 Fick mitt halebop kort med posten med:-)! Samma nummer!!


ska  försöka kika på en film vi fick av syrran igår och försöka somna till lite.


Hejhej!

Av Annie Lundstedt - 11 augusti 2007 17:45

Fy sjutton vad härligt gobbar:-)


Igår Åkte vi ner till johan i björkön för han fyllde 20. Grattis,grattis! Åt grillat och tårta=)! Hade det ganska trevligt, jävligt ont i foten känner jag nu bara! 


Senare på natten var det efterfest i björklunds sjöbod! haha. Nä, det var inte lika nice:-) Fredde somnade och massor badade., och jag visste inte vart jag skulle parkera mitt as nånstans! Senare ringde jag syrran efter skjuts., Vi fick gå en jävla promenad i mörkret för att komma till stället mickan klaffade vart det låg! Sen for vi hem lite almänt efterblivna..


Idag piggnade vi på oss och drog till drakbåts festivalen:-) Träffade lite folk som paddlade! Alla var ju så blöta stackarna! Fast kan tänka mig att det var lite syndare om dom som kantrade med båten! haha! fulla jävlar.....Sen självklart så drog vi till max och acke bjöd! snäll kille det där!


Har precis fixat mitt nya löshår! inte så intressant meeeeen:-)

Ska bara ta det lugnt ikväll ja:-) Sköönt som in i bomben!


HEJJSVEJJS;-))



Av Annie Lundstedt - 6 augusti 2007 19:27

Igår var jag slut,. Fredde kom och plockade upp mig och vi for till statoil och hyrde en rulle! Träffade maja och matte i hans nya pärla! Tyvärr så dog den stup i kvarten så vi dra fram bogserings linan:-).. Sen drog vi vidare för att hyra filmen! Vi hyrde t.o.m samma jäkla film!! LINAS KVÄLLSBOK.. Fick ett sms senare av matte där han skrev att filmen var skit! Men det tyckte inte vi! Kung film om ni frågar mig iaf=)!


Imorse hade fredde lite promblem med att få upp mig! Men när jag såg att han stod där i arbets kläderna och hade brottomt så flög jag ut i bilen! Han kan ju inte vara arg på mig verkar det som! Sen for vi och plockade upp stjärtsson och jag fick skjuts hem.. Somnade förstårs och vaknade upp runt halv 2 =S ..


Jag försökte sola på baksidan med det var så jäkla varmt! Så jag och fredde drog för att bada! Mötte robin och malin i bommen, dom skulle åka ring i öjen med roberts båt! Vi drog dit med, men dom kom ju aldrig in med båten så vi drog till armsjön och badade och låg halv döende på stranden!


Nu ska jag duscha och vänta på maten! Vi skulle tydligen till sörfjärden imorron och bada:-)! Får se hur det blir med det!


Häääj

Av Annie Lundstedt - 5 augusti 2007 17:48

Igår började vi med att dra på big boy och trycka i oss frukost sen for vi och kikade på traktor pulling!   Senare Drog jag hem, gjorde mig iordning och väntade på dom andra! Sen drog vi till pubben och drack nån öl och svålade pizza. Sen gled vi vidare in till robert (nära och bra!) och förfestade lite granna! Hade lite allsång inne på hamsterpaj.se! haha, dear penis*

 Senare under kvällens gång drog vi ner till juniskär och yrade på! Var ganska kul tills mamma skulle börja dampa sig med alla och alla!

Senare skulle det bli efterfest i bunsta! efter en liten promenad kom skjutsen!

 Lite tragiskt på efterfesten så vi drog till fredde och fulade oss lite! Sen drog maja och fredde somnade vell, och jag insåg att loppet var kört! jag gick och la mig...



Idag vaknade vi upp tidigt, Vi drog och plockade upp lite folk.  Sen for vi upp till maj och plockade upp en bil och for till myre och käkade buffé! Sen kom det en massa folk så vi satt oss i gräset och var mer eller mindre tärda!


Senare drog vi till björkön och åkte båt till borga och sola och badade:-)

Jävligt skönt väder!  .. Satt och bara tog det lugnt medans dom andra höll på härrjade med vatten skidor;-)!


Sen for vi till galtström och käkade! Men nu är jag hemma och ska duscha=)!


BYEBYE!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards