Direktlänk till inlägg 5 augusti 2007

Helgen

Av Annie Lundstedt - 5 augusti 2007 17:48

Igår började vi med att dra på big boy och trycka i oss frukost sen for vi och kikade på traktor pulling!   Senare Drog jag hem, gjorde mig iordning och väntade på dom andra! Sen drog vi till pubben och drack nån öl och svålade pizza. Sen gled vi vidare in till robert (nära och bra!) och förfestade lite granna! Hade lite allsång inne på hamsterpaj.se! haha, dear penis*

 Senare under kvällens gång drog vi ner till juniskär och yrade på! Var ganska kul tills mamma skulle börja dampa sig med alla och alla!

Senare skulle det bli efterfest i bunsta! efter en liten promenad kom skjutsen!

 Lite tragiskt på efterfesten så vi drog till fredde och fulade oss lite! Sen drog maja och fredde somnade vell, och jag insåg att loppet var kört! jag gick och la mig...



Idag vaknade vi upp tidigt, Vi drog och plockade upp lite folk.  Sen for vi upp till maj och plockade upp en bil och for till myre och käkade buffé! Sen kom det en massa folk så vi satt oss i gräset och var mer eller mindre tärda!


Senare drog vi till björkön och åkte båt till borga och sola och badade:-)

Jävligt skönt väder!  .. Satt och bara tog det lugnt medans dom andra höll på härrjade med vatten skidor;-)!


Sen for vi till galtström och käkade! Men nu är jag hemma och ska duscha=)!


BYEBYE!

 
 
Ingen bild

johanna.

6 augusti 2007 15:36

varför tog du bort vilka ni hämtade upp?

 
Ingen bild

Annieeee

6 augusti 2007 19:26

Jag fick klagomål:-)!!

 
Ingen bild

sandra

7 augusti 2007 14:54

Varför klaga på något sådan? :S

 
Ingen bild

aniiieeeeeee

7 augusti 2007 17:02

Fråååga miiig inte:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie Lundstedt - 25 februari 2009 12:25

www.annieluundstedt.blogg.se    

Av Annie Lundstedt - 21 februari 2009 11:29

Things not what they used to beMissing one inside of meDeathly lost this can't be realCan't stand this hell i feelEmptiness is filling meTo the point of agonyGrowing darkness taking dawnI was me, but now he's gone  ...

<3

Av Annie Lundstedt - 21 februari 2009 11:15

Grattis Mamma på födelsedagen! 

Av Annie Lundstedt - 19 februari 2009 10:04

I måndags fick vi nycklarna till den nya lägenheten! Det vart jätte bra med tapeterna och jag känner mig hårt peppad att inviga min nya garderob! Kände mig dock lite besviken eftersom att jag ville ha rosa väggar i den med får bara vita...:( bajs!  I...

Av Annie Lundstedt - 15 februari 2009 15:34

Hela helgen lugn! känns skönt som fan även om man inte fick så mycket gjort! I fredags fixade jag mitt löshår och klippte till kaluffsen lite så nu ska jag ta och använda mig utav det lite mer ! Efter en massa knep och knåp så for jag och fredde ut e...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards