Alla inlägg under september 2008

Av Annie Lundstedt - 24 september 2008 17:28

Nu är jag slut vill jag lova! Våran lilla frilufts prommenad råkade vara  2 timmar längre än planerat! Så vi var ute i lite mer än 4 timmar med 2 av 4 kontroller stämplade! Kan knappt gå på min fotled, är man otränad eller har jag lyckats stuckat den? Aja, hundarna gick iallafall ihop, det hade ju inte alls gått om dom skulle behöft ryka ihop efter varje gatu hörn. Tror fan vi var över hela sundsvall, Granloholm, Granlo, Sticksjö slingan,sjukhuset, haga och åter stan. Ingen slinga man hade vilja gått om..


Plus att jag är så jävla sugen på att hitta på något kul snart! Men inte nu, nu ska jag sova i en halv timme eftersom mamma har lovat bort mig som barnvakt......

Av Annie Lundstedt - 23 september 2008 17:33

Om jag ku´n vrid baks tidn.

Av Annie Lundstedt - 23 september 2008 17:18

Så jävla sjukt glad att jag åker med till stockholm! Orka skolan?- Nej, hehe......

Kommer iallafall kännas bra, men klockan 6 på morgonen var vell lite och ta i tycker jag. Idag har jag varit hur jävla duktig som helst, gick på psykologin trots att läraren ger mig ångest, börjat föreberett redovisningen och planerat lite under UF. 


Imorgon ska jag vara ännu duktigare och vara med på friluftsdagen! Clever åker med, och han ska även träffa Karera:D haha rebeccas doggie! typ den näst största hund jag har sett! haha, ojoj hur ska det gå:)? Man kan ju hoppas att dom blir happy friends! 


haha nä nu ska jag vila mitt huvud efter en hel eftermiddag av flum och film tagningar i gardiner! :D  


Byebye! 

Av Annie Lundstedt - 22 september 2008 14:50

Nu är boendet klart för nyår med:-) fyfan vad bra! haha stackarna som får slänga ut flera tusen på stugor:-) Tusenlapparna får helt enkelt rulla på god mat och en jäkla massa dricka=)! Kanske t.o.m kan hyra en skoter:D haha nä ska inte ta i så jag spricker men nästan då:P


Nu ska jag krypa ner i sängen och glo på tv.


Hoppas ni får det kul i varje fall!




hejdå alla vettiga människor där ute!


Av Annie Lundstedt - 19 september 2008 11:03


~~~~~~~~


http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.630813


~~~~~~~~


Av Annie Lundstedt - 19 september 2008 10:29

Vaknade imorse av att fredde klev sönder en tavla, jag somnade om och vaknade av att jag hörde glaset mosas lite extra, -JA MEN självklart var pickels där och SJÄLVKLART så skulle hon skära upp tassen..


Fick ägna hela min fredags morgon genom att torka blodiga tasspår och dra ut glas ur tassen på en galen katt som inte nog klöste sönder mig, utan blodade ner mina kläder!


Aja nu har jag varit lite depremerande hejdå:P






Av Annie Lundstedt - 18 september 2008 19:07

Nu vart jag jäkligt less när jag ställde mig på vågen. Har gått upp yttligare några kilon på bara nån månad. Det måste vara nått allvarligt fel i mitt system!! Och självklart har mamma och jag dela på en pizza, Good woork!!!
jaja man har vell sig själv och skylla....


Nu ska jag ta mig ett stort glas vatten! haha

Hejdå

Av Annie Lundstedt - 17 september 2008 11:57

- Maja säger:
vet inte nåt spännnde känner för en utflyckt eller nåt '
-   annielundstedt´ säger:
nyktert eller?
- Maja säger:
ja inte vet ja jag vill göra nåt spännande kan vi inte dra tills nån stuga o festa o laga mat o skit
- Maja säger:
o hugga ved o sånt
-   annielundstedt´ säger:
murtssons?
- Maja säger:
nääe inte hans
-   annielundstedt´ säger:
då kanske jag får till baka min tröjja
-   annielundstedt´ säger:
men vem mer har en stuga då man kan hugga ved i då?
- Maja säger:
kan du inte bara be ove ta me sej den
- Maja säger:
fredde kanske känner nån jag vill verkligen hugga ved
-   annielundstedt´ säger:
haha: hej det är annie kan du hämta min tröja om du får lust på måfå att dra ut 200 mil ut till stugan?
-   annielundstedt´ säger:
hahahahaha du är sjuk!
- Maja säger:
men han lä ju ska åka dit nån gång o då kan han ta med sig den .. ;P
- Maja säger:
ähh vadårå? för att jag vill hugga ved?*
-   annielundstedt´ säger:
    jaaaaa!
- Maja säger:
men de e ju kul, vildmarksliv



ahahahahahahahahahahahahahahahaha! 

Ovido - Quiz & Flashcards