Alla inlägg den 5 september 2008

Av Annie Lundstedt - 5 september 2008 09:02

Ja, igår så var det så jävla mysigt! Vi va hemma hos mamma och pappa och åt jätte god mat , öppnade presenter och umgicks med lite släkt!

Fick en massa vinglas, körkortet, skoter förarbevis, mobil,  en soda streamer, och lite prydnader!


Ikväll så kommer det mer folk och grattar,  ska käka och umgås! kanske smäller in en bio med fredde med.Och imorgon blir det 3 dagens firande! Middag, förfest och fet fest! på söndag har jag planerat att bli säng liggande så på Måndag kanske jag skriver en rad eller två igen!



Måste bara skriva en sak:

Heja Björn måste fan vara den bästa serien som visats på tv!! hahaha jag tröttnar fan aldrig på det!  i flera år har jag glott på dessa dvd:er! Synd att fredde tröttnade på dom efter första året! haha


 


Aja nu ska jag gå:) byebye 

Ovido - Quiz & Flashcards