Alla inlägg den 2 september 2008

Av Annie Lundstedt - 2 september 2008 19:07

Dagarna har börjat rulla på så snabbt! Känner inte ens att skolan har börjat, och jag kan inte påstå att det är dåligt! Men den här dagen hade lika gärna kunnat gått och gömt sig, fy vilket skit väder!


Idag vart jag hemma från allt! Känns inte helt rätt, men orkar inte gå som en quasi modo ute på gatan. Har röjjt lite i tv rummet efter ett nerv ryck till ikea igår!Känns skönt!


Nu är det bara två dagar tills jag fyller år! Känns ju inte heller så dumt att slippa planka och övertala vakterna varje gång man ska in nånstans, fast det har ju varit lindrigt billigt så man kanske fortsätter med det:) haha!


Nä men nu ska jag göra mig mys fika och sjunka ner i soffan eftersom jag är så pigg och nyttig av mig!


Inget jobba jobba i helgen, bara festa festa!

haha jag är vell för på hittig ja....


Hej och svejjs!



Ovido - Quiz & Flashcards