Alla inlägg den 8 september 2008

Av Annie Lundstedt - 8 september 2008 18:09

Här sitter jag igen medans fredde har somnat till i soffan! bäst man passar på=)

Tänkte bara skriva att helgen var kanon! tack till mina små proppar som firade mig, Fast ni hade gärna fått skippat sångerna inne på bk!!  haha ni är vell för goa ni!


Idag har jaga bara varit in en sväng på skolan och försökt rensa blåbär! Känns som om hela lägenheten är blå just nu, måste fixas! Jag och fredde kände friluftsmänniskan i oss igår! Så vi tog fyrhjulingen och plockade åt oss några små blå! Det hela slutade visst med en blåbärspaj medans dom andra litrarna for ner i sop tunnan! Kändes för jävligt, men orkar man inte så orkar man inte.


Ärsch, Lägger upp lite bilder för er som inte ha bilddagbok.

 

 Jag har öppnat första presenten från maja och malin=) det är ett nyckelskåp!

maja ser besviken ut?

 Lina stackarn vart kalas?

 Fredde,jag och matte på bk, jag ser ut som en typisk fylle kaja, eller som dom flesta säger"Du ser ut som måddan!"


Det beställdes in skumpa!




såja, några få bilder fick ni ju iallafall!

Bye 






































Ovido - Quiz & Flashcards