Alla inlägg under december 2007

Av Annie Lundstedt - 24 december 2007 13:48

Yeeee:) Min näst nästaste bästaste dag  på året! hum... skippa gramatiken i meningen......


Då var det jul afton:) Kanon! Fick precis ett sms av eddie, han hade tydligen fått en massa kastruller och en damsugare till boendet:D Fan vad bra! inge mera sopande för min del!;-) 


Igår hade vi en mysig uppesittarkväll med lunkan, lina och maja. Spelade bingolotto och nerda oss:) Men självklart skulle min myskväll uppfattas som en supar fest..vad ger jag er för singnaler hurni?;D ...


Jag och fredde vaknade runt 9 tiden och öppnade våra klappar:) Fick värsta grejen:) Love it;) Kan inte skriva vad jag fick folks! För Lina ska få likadan sak! Hon kanske är här och snokar den jäveln!


Men nu ska jag Hjälpa mor min med sminkningen!


GOD JUL!:)

Av Annie Lundstedt - 16 december 2007 14:39

Bad ass eller mammas flicka?

[x]Druckit alkohol

[x]Rökt/Snusat

[x]Rökt vattenpipa

[ ]Testat Hasch/Marijuana

[ ]Testat Tyngre Droger

[x]Drabbats av minnesluckor

[x]Däckat

[x]Druckit Hembränt

[ ]Blandat alkohol och medecin

[x]Druckit så mycket att du spytt

7/10

[x]Snattat enstaka gånger

[ ]Snattat regelbundet

[x]Snott från privatperson

[ ]Misshandlat någon

[x]Fuskat på ett prov

[x]Liftat

[x]”Flashat”

[x]Hamnat i trubbel med polisen

[x]Druckit alkohol på offentlig plats

[ ]Langat

7/10

[x]Kysst en främling

[ ]Haft sex med en främling

[ ]Haft ett one night stand

[ ]Följt med en främling till ett hotellrum

[x]Haft sex utomhus

[x]Haft sex/strulat med olika personer under 24 timmar

[ ]Hånglat med nån av samma kön

[ ]Haft sex med nån av samma kön

[ ]Har en lite smått sjuk fetich

[ ]Haft sex med någon som är 20 år äldre eller mer

3/10

[x]Slagit knytnäven väldigt hårt i en vägg

[x]Slagit huvudet hårt i väggen( Inte med vilje)

[ ]Skurit dig själv

[x]Hets ätit

[ ]Haft bulimi/anorexi

[x]Druckit alkohol i syfte att dämpa psykisk smärta

[x]Piercat dig själv

[ ]Har en ”scar tattoo”

[x]Har en tatuering

[ ]Har en intim piercing

[ ]Tagit receptbelagd medicin utan att behöva

6/10

[x]Spridit ut falska rykten

[x] Mobbat någon

[ ]Hånglat med någon som har pojkvän/flickvän

[ ]Varit otrogen

[x]Gått bakom någons rygg

[ ]Hånglat med en kompis flickvän/pojkvän

[x]Gett någon oskyldig skulden

[x]Tjallat på någon

[x]Kallat någon slampa/hora

[x]Hotat någon

7/10

Totalt resultat: 30 - En riktig bad ass :D HAHA

0-20: Du är mammas flicka. Du är ärlig och följer alla lagar och regler som finns.

20-25: Du är en kaxig sak! Du säger vad du tycker och tänker, och är inte så värst rädd för vad folk har för uppfattning om dig.

25-50: Du är en riktig bad-ass. Folk kan bli rädda för dig när du bara går förbi.. Tagga ner!

Av Annie Lundstedt - 15 december 2007 18:01

Nu är det mesta klart och man kan börja röra sig fritt på golven=)! Har precis tryckt i mig en pizza så orkar nästan inte röra mig! Orkar nog inte skriva nåntong heller=)! Ska sitta här i ensamheten och glo tills fredde är här igen=) Snyltar även internet av någon annan här i trapphuset! haha, det går skit snabbt.. ladda hem filmer på minuter:D! tack robert för den briljanta ideén(A)


Lägger upp två bilder på min favorit talva från kaaza och mina två tjockisar:D haha

Av Annie Lundstedt - 13 december 2007 08:05

Idag vaknade jag på värsta bra humöret folks:) Jag kom hem från älsklings ploppas, värmde te och kollade lucia morgon med mamma:D Bara tar det lugnt nu:) Imorron ska vi greja i lägenheten så tog ledigt! Vilket inne bär att jag måste jobba över idag:( 10.00-19.00   :(:( Tragiskt! Men annars är det utmärkt! 


Stugan i vemdalen över nyår är bokad med nu!:)  Det blir jag och mästerlina i stövlar, fredde,andreas och robban! åka skoter och fira nyår i ca en vecka! Längtar stort, tydligen en meter snö därnere! Underbart:)  Nu ska jag slänga mig in i duschen och iväg till praktiken. Sen ska jag äta lunch med freddis och köpa middag:) Ikväll ska jag bara koppla av riktigt:) Hyra film tror jag:) Mysa med pojken min:) hiehie!


Puss hej:)

Av Annie Lundstedt - 7 december 2007 18:02

Usch, Verkligen inget som kan göra mig glad nu!  Fast malin ringde nu och frågade om jag ville komma uppp til idol:) En vän i nöden :Phaha  fredde trycker i sig jul bord, mamma och pappa lika så! Själv får jag sitta här som ett ugglebo och filosofera! Maja är och sviker med stads bona och lina är vell med SIN gosis eller nått:P Så dom kan ju bajsa på sig eller nått:)

Sen det där med nyår orkar jag inte ens tänka på. Misslyckat läre ju bli iaf:)!

Är så trött på alla mina små minemala bekymmer som bara vill få en att fälla en tår:D  (Har slutat snusat med..Så det kan ju va ett av bekymmrena)!

Men nu ska jag lägga in en färg i håret före Amanda vinner idol;)


HEJDÅ KOMPISAR....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards