Direktlänk till inlägg 2 september 2007

Yeeee:-)

Av Annie Lundstedt - 2 september 2007 17:09

Då var helgen över! Och snabbt gick den.....


Ifredas kom fredde och hämtade mig efter skolan! Tur vi har matzie sista lektionen! Jag for hem och duschade och tog mig en panpizza och hjälpte mamma med lite grejer före hennes krog runda med syrran helena och micke. Pappa var på firma fest och badade tunna med gubbarna! Så var inprincip ensam hemma. Men sket i att ha nått för jag orkade inte göra dom besvikna;-) ! Sen plockade vi upp lina och for till malin i bunsta där alla flickorna var sammlade:-)! Vi körde nått gammalt drick spel malin hade hittat efter Håkan! Haha, Gör 20 situps och tare en jäkel* eller kanske man fick dra till med krogrundan där! haha kul spel i varje fall,, .


Senare vart vi lite för lulliga och bestämde oss för att gå hem! Maja är lite mörkrädd så hennes mamma fick möta oss:-D ,

Sen skulle jag ta en mästerlig genväg genom skogen till fredde! blöt och jäkligt vare iaf! Morgonen därpå drog fredde med några pojkar till högakusten och körde cross! så jag drog hem och sov!


På lördags kvällen Var jag på barn kalas och grattade linnea på åmon. Sen for jag och fredde och hyrde film^^.. Oväntat? och jaa lina, vi åt chips och dipp! haha


Har precis kommim hem från stan nu! Jag och fredde drog till hemmakväll och hyrde tre filmer, :Under ytan, Tillsammans och Ondskan! jaaaa! jag vet att vii har sett dom förr! Men det var faktiskt länge sen nu(A). Plus att han inte har sett Tillsammans:-O .. Sen stannade vi till i bredsand och köpte på tok för mycket godis! :-D.. KOmmer bli mys! Mamma kom hem med maten nu så jag ska ta mig en dusch och käka, sen blir det film hela natten låång=)!


bahbah!

 
 
linuslina

linuslina

5 september 2007 09:54

du bloggar dåligt annie!!

http://www.linuslina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ANIIEEEEHHE

5 september 2007 13:54

Inte lika engagerad som dig fimpis;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie Lundstedt - 25 februari 2009 12:25

www.annieluundstedt.blogg.se    

Av Annie Lundstedt - 21 februari 2009 11:29

Things not what they used to beMissing one inside of meDeathly lost this can't be realCan't stand this hell i feelEmptiness is filling meTo the point of agonyGrowing darkness taking dawnI was me, but now he's gone  ...

<3

Av Annie Lundstedt - 21 februari 2009 11:15

Grattis Mamma på födelsedagen! 

Av Annie Lundstedt - 19 februari 2009 10:04

I måndags fick vi nycklarna till den nya lägenheten! Det vart jätte bra med tapeterna och jag känner mig hårt peppad att inviga min nya garderob! Kände mig dock lite besviken eftersom att jag ville ha rosa väggar i den med får bara vita...:( bajs!  I...

Av Annie Lundstedt - 15 februari 2009 15:34

Hela helgen lugn! känns skönt som fan även om man inte fick så mycket gjort! I fredags fixade jag mitt löshår och klippte till kaluffsen lite så nu ska jag ta och använda mig utav det lite mer ! Efter en massa knep och knåp så for jag och fredde ut e...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards