Direktlänk till inlägg 17 september 2008

Då var det dags igen!

Av Annie Lundstedt - 17 september 2008 11:11

För ännu en sjukanmäld dag! Självklart har jag åkt på ännu ett problem med magen!  Om det inte blir bättre ska jag in till akuten.. hateit. men det gör ju så ont..


Idag gäller schemat av motions träningar och  ett långt varmt bad! Sen ska jag ta tag i och plugga lite körkort med..


Sen är det inte långt kvar till intensiv kursen för skoter förarbeviset heller! Det har ju bara tagit mig två år att boka in mig men nu ska jag fan köra skoter utan att behöva skita på sig för varje möte man får efter leden! 


Och lina om du läser det här så måste vi seriöst ta tag på våra spa presentkort! Dom går ju för ihelvete snart ut! haha 


Nu har jag skrivit lite och ska bege mig upp på orbitreken och ge mig på yttligare en tränings värk! I´m soo good..


Bye! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie Lundstedt - 25 februari 2009 12:25

www.annieluundstedt.blogg.se    

Av Annie Lundstedt - 21 februari 2009 11:29

Things not what they used to beMissing one inside of meDeathly lost this can't be realCan't stand this hell i feelEmptiness is filling meTo the point of agonyGrowing darkness taking dawnI was me, but now he's gone  ...

<3

Av Annie Lundstedt - 21 februari 2009 11:15

Grattis Mamma på födelsedagen! 

Av Annie Lundstedt - 19 februari 2009 10:04

I måndags fick vi nycklarna till den nya lägenheten! Det vart jätte bra med tapeterna och jag känner mig hårt peppad att inviga min nya garderob! Kände mig dock lite besviken eftersom att jag ville ha rosa väggar i den med får bara vita...:( bajs!  I...

Av Annie Lundstedt - 15 februari 2009 15:34

Hela helgen lugn! känns skönt som fan även om man inte fick så mycket gjort! I fredags fixade jag mitt löshår och klippte till kaluffsen lite så nu ska jag ta och använda mig utav det lite mer ! Efter en massa knep och knåp så for jag och fredde ut e...

Ovido - Quiz & Flashcards