Alla inlägg den 17 november 2008

Av Annie Lundstedt - 17 november 2008 11:31

Nu är det måndag igen! Tog mig en ledig dag eftersom mitt huvud är sepe, snoret bara rinner och har lyckats fått ont i halsen igen! Drygt som satan.  Bättre att jag är hemma och kryar till dom viktigare dagarna i veckan.


I lördags grattade vi evvis! Jag hade iallafall skit kul fasten alla kanske inte tyckte det samma. Vi for till Macke på förfest, fast jag och maja stannde inte länge inte, Vi tyckte det var lite små tärt med hockey.. Så jag maja och johan for till lokalen på en gång.

Vart jävligt pinit när vi kom in precis i släkt cermonin, men dom va så gulliga så!:) Efter present öppningarna så ramlade det in folk, och firandet satt igång. Vi dansade åt gott och hade det allmänt roligt. Murtsson bjöd på en jävla show han med strippdans?! kul att vissa människor kan bjuda på sig själva:D!


Skit samma nu ska jag städa och slita.

Lite bilder:

 

 en av våra presenter som förmodligen livar upp våra tjej kvällar:P

Jag och lina bakom tetrona

Fredde var logomt medans jag ser skit full ut,Fast det var tvärt om!

Dans!

haha tycker det ser ut som att jag och lina tävlar i vem som kan hålla andan längst! Medans maja dömmer i högsta höjd! 


Hejdå! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards