Alla inlägg den 8 november 2008

Av Annie Lundstedt - 8 november 2008 20:32

Nu är halva kursen avklarad! Fick sitta hela förmiddagen i terori.... Ändan domnade och jag höll på slockna! Imorron är det genom gång av skotern, körning och provet! Känns lite mer sysselsatt=)!


Nu sitter jag och dricker en öl och laddar hem ett gäng gamla godingar! Socker med kent verkar inte vilja hänga på! men snart så... Ikväll har jag inte gjort så mycket faktiskt. Varit hemma hos min svärfar och ätit en god middag och sölat på=)


En frän sak ni ska testa är iallafall att sms:a in "vem är /och ditt namn" Till 118 100!!:P Jag fick typ att jag var en brunhårig söt tjej med en hund i kvissleby och massa intressen som verkligen stämde in:P haha , det där med söt vet jag inte men iaf! Visst att dom vet vart jag kommer ifrån och sånt? Men hur vet dom mina intressen och hur jag såg ut?! Haha Therese fick  ju ihuvudförsig tillbaka ett sms där det stog att hon diggade ankor och badstranden. men men . testa..!!


Nu ska jag fortsätta och vänta på min man! Han är och skjutsar massa fylle strutsar.. Hejdå! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards