Alla inlägg den 14 november 2008

Av Annie Lundstedt - 14 november 2008 14:17

Imorse klev jag upp klockan 6 i paniken att jag inte skulle hinna med 8 bussen? Istället fick jag gå runt och göra ingenting i en timme.. Jag har ju varit så jävla duktig och gjort Affärsplanen till våran lilla UF och det tog mig bara 3 dagar! Men när jag kom till skolan för att skriva över på office och pynta så låg inte mitt arbete kvar i utkastet på min mail?!!

Vart så jävla tokig så jag fick göra om hela skiten på en timme vilket gjorde den smalare och talanglösare! Shit happens..


Nu har jag precis kommit hem från stan efter en tripp på stan med maja och malin! Köpte lite fina presenter till evvis som vi ska gratta imorgon. Malin vart sur eftersom det vart mer presenter till evvis än till henne:D hehe, Så vi beslutade att nästa år så får det bli tvärt om!


Eftersom jag är slö i huvudet nu så orkar jag inte skriva något mer, jag ska ta en sväng med damsugaren så fredde blir på bra humör när han kommer hem grin kuken!



Tack och Hej

Leverpastej. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards