Direktlänk till inlägg 1 oktober 2008

sweet home alabama

Av Annie Lundstedt - 1 oktober 2008 19:23

Nu är jag hemma från stockholms trippen, tror fan aldrig jag har haft sån stor hemlängtan som i går!haha, orkade fan inte med stressen och alla stockholmare! Jag är helt enkelt en njurunda bo!

Skriver lite om resan,

I måndags morse, 6.00 drog bussen till stockholm. Runt tolv tiden var vi framme, vi kastade av oss väskorna för att rusa in till centrum för att shoppa loss! Själv klart hittade jag inte ett skit:) Gick bara och irriterade mig på allt folk som inte kunde bete sig, haha. Sedan förstårs var det studie besök på rikstan, klart tråkigaste på resan:p.

Efter rikstan stack vi ner till stan igen och åt på ett gulligt ute café, och efter en till shopping tur stack vi och gjorde oss i ordning för middagen. Alla gick till en kina och proppade i oss buffé, och sen vart fick vi ledigt från alla skolans skit regler.

Förstårs hade alla samma tanke i huvudet, Vi gick ner till kungens trädgård, eller vad det nu va? och satt oss på en ute på världens gulligaste ute krog! satt där och testade drinkar och beställde öl, haha, fulaste var ju när ordet "After rikstad" kom fram! hahaha. Efter att lärarna vart lite irriterad på att ingen höll tiden så ringde ida och tog på sig ansvaret att alla skulle ta sig hem, haha så sött. Alla fick för sig att dra och leta efter en annan krog, efter sången, "jimmy är i tokyo" insåg vi att det nog inte fanns så mycket öppet så jag, jessica och Rebecca tog första bästa taxi hem till vandrar hemmet, 15 minuter efter kom alla andra!!

Klockan 8 dagen efter klev jag upp för att stoppa i mig frukost, sen vart det frågor på stan och shopping igen! Hittade mig en mäster plånbok! så helt tom hänt kom jag inte hem inte..

Efter halva bussresan hem tvär stannade bussen och förklarade att ena bagage luckan hade öppnat sig!! Alla sprang ut i rena paniken och kollade, men jag förstog att min väska låg där ute nånstans eftersom att den låg längst ut, Men inte att det bara va min väska!! Snacka om otur!, vi vände om för att kolla efter den och såg att den låg i mitten av e4:an!! Där satt jag i bussen och såg hur all packning vimlades runt under lång tradarna! haha. Buss chafförn sprang ut och samlade i hop trasorna , fattar inte varför, det måste ha varit för att trafiken inte skulle störas, för han måste vell ha fattat själv att jag inte kunde ha kvar nått utav det, Ni skulle bara ha sett!!! Väskan var helt sönder uppriven och bara plattången bestod av en sladd.. haha varför händer alting mig?! För er som undrar får jag ut allt på försökringen. Käder, smink, hår tänger haha ja, allt som man tar med sig på en resa.

Nä nu ska jag fortsätta att njuta av att vara hemma, plus att fredde älskling gör en kladdkaka till andra aveny! han vet han.

Hejdå=)!

Buss stop

After rikstad,, jannina,ida, my och hanna

Jessica är sexy mama

Våran utsökta vinds våning, nä, man har sovit bättre:D haha