Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Annie Lundstedt - 27 oktober 2008 09:35

Först och främst måste jag få skriva att det var jätte trevligt hos evvis med girlsen! Det var så sjukt länge sedan! så det var hur kul som helst=)!

Vi for till kallön som sagt för att samla ihop tjejerna! Vi käkade , pratade och flummade på helt utan gränser som vanligt;P 


Senare utan resultat efter fest beslutade vi oss för att dra in till railway! Damerna släppte av mig hos matte, och vi for senare in än dom andra! Vi fick köa ett bra tag, men efter att nån tjej skulle hålla på kaxa tappade jag totalt suget!! Jag och fredde tog några öl och drog en cheeseburgare och senare ner till stan, Jag tog en orgasm på Daltoons, sen träffade vi på Acke och tom! Vi gick till det där jävla stället som jag alltid glömmer namnet på! Ett hotell typ?=) Beställde in grogg, jäger och Öl, Och samma där! Det var jätte trevligt innan en annan tjej skulle börja kaxa och döma ut mig för min vikt:)? HAha, nä jag orkar fan inte=).. Vi for hem ganska mycket senare och jag däckade på soffan som vanligt.


Hade lyckats fått med mig en jävla massa glas hem med! Hur jävla lodis får jag bli? haha självklart en fylle grej...


Hela dagen igår låg jag i soffan med två tuggor tomat i magen.. Fy fan tror jag aldrig har varit så hungrig i hela mitt liv! Så i lagom stund till andra avenyn kom fredde hem med en Pizza, Kändes inte direkt bra eftersom kroppen nästan hade ställt in sig på svält, Så själv klart lär ju pizzan ha lagt sig hyffsat..


Nu ska jag gott göra helgen med en lång promenad med Clever ponken!!


Byebye=) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards