Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Annie Lundstedt - 4 oktober 2008 14:47

Nu har therese precis vart här och klippt klorna på älsklingarna, klarade ju inte av det sen jag klippte clio på pulpan! fyfan.  Vi tryckte även i oss kladd kaka och glass! nyttigt värre, ja ni ser ju hur det går om ni läser ett inlägg neråt.


Nu har fredde iallafall farit och hämtat lite gott:) Så kanske det blir något klatchigt ikväll! vem vet:)?  


Nä nu ska jag fixa håret!


 hejdå

Av Annie Lundstedt - 4 oktober 2008 11:38

Måste skriva en sak som jag stör mig på nu:P haha, Många säger och tror att jag har lös hår i, Men det är mitt äkta!! Nu när man har långt riktigt hår så känns det så tragiskt om alla ska tro att det är fejk,

Nä nu låter jag som en utseénde fixerad apa så nu ska jag inte ta upp det nått mer, men nu vet ju dom som läser iallafall:D

Aj

Av Annie Lundstedt - 4 oktober 2008 11:30

Nu har jag kört mitt första tränings pass! kampen mot kilona har börjat! hahaha, Nä kommer inte må så bra imorgon så idag ska jag köra igång lite med körkortet tänkte ja, Går så jävla snabbt för alla! hur gör ni? 

Jag ska iallafall ut och puffra runt på vägen, sen kanske hjälpa mamma och renovera deras sov rum:) Kommer bli så jävla fint! Ska tjata lite extra på fredde om nya tapeter i tv rummet med tänkte jag!


jag har en egenskap som tyder på att om jag tjatar tillräckligt mycket så brukar det gå igenom;) haha, Nu ska jag sätta igång efter en check på blocket efter skoter!


ByeBye! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards