Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Annie Lundstedt - 13 maj 2008 07:04

Ikväll kommer pickels kompis hem! Ganska kul och Nu ska jag försöka göra mig iordning till skolan. Varit uppe i snart 1 timme och har inte masat mig in i duschen än! så seg, så seg...På torsdag fyller fredde år=)! Då blir det smörgåstårta och storfirande i helgen!!


Förra helgen vart som vanligt, en lugn fredag och en mindre lugn lördag.  På fredan kom acke och robert förbi och hyrde film med folköl och chilinötter, själv satt jag i mitt hörn och drack vin. Fattade inte riktigt filmen? tror jag sov typ halva.. På lördan var vi hemma i skottsund och fikade med en massa släkt och vänner, efter det så vart det grillning här med en massa gott folk. Det skulle egentligen bära av till crousingen, men sket sig hyffsat eftersom ingen jävel ville vara chaffis till en van, hur ökänd är dom egentligen?


Dagen efter drogs det till sibylla sen hem, Jag var så grisig så jag fick sova hela dagen och kvällen:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards