Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Annie Lundstedt - 6 maj 2008 08:50

Känns så sköönt att fått lite ordning och reda i lägenheten. Imorron kommer tapetserarna och tränger sig på med, man kan ju hoppas att det blir bra=)


Ihelgen har det bara varit lugnt. På lördagen vart det lite fest men iaf, vi grillade hemma hos therese och bergqvist m.m Senare drog vi oss ner till street rulers på efterfest=)! Var en kul kväll, förutom att jag vart lite för på gasen=)!


Jag har ingenting att göra nu så här på morgonen, klev upp sex när jag i själva verket skulle ha varit uppe åtta! Men ska börja ta mig ner till kvissle nu och kolla hur lång tid det tar att gå, så man inte missar bussen alla dom andra dagarna=)


Haha, jag och fredde sprang även runt fiske dammen igår:) fan vad jobbigt, Nu ska vi forsätta samma slinga varje kväll tills det ger något reultat. Känns mer än bra! Känner mig riktigt peppad till nästa spring runda ikväll=)!


+ att jag såg min lilla kattfisunge i majas blogg nu! Fyy vad söt den är:)

Men nu ska jag gå ner till bussen!

Ha det bra=)!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards