Alla inlägg under juli 2008

Av Annie Lundstedt - 10 juli 2008 10:15

Nu ska jag snart dra iväg och jobba, känns lite tröttsamt eftersom allergin aldrig släpper. Vet inte vad det är för en allergi efterom jag är för slö att boka allergi test! Så man får ju ta och skylla sig själv lite granna:P


Nä men nu måste jag skila och skryta lite med att jag börjat motionerat runt fiskedamen igen:D Nu ska kilorna bort på allvar hade jag tänkt! haha vi får vell se....


Nu drar jag!



Av Annie Lundstedt - 9 juli 2008 11:58

Vi som skulle åka iväg och koppla av nånstans på en strand, istället så upptäcker jag nyheten att Timjan har fått mask! Mamma är snäll hon som kommer hit med av maskning! Plus att fredde har lyckats fått mitt bankomat kort spärrat! haha, måste ner till banken och spärra upp det om det nu går:)!


Just förtillfället längtar jag till helgen! Är hårt sugen på dra till nån estlighet! Om pengarna tillåter.. Förstår inte riktigt vart allt tar vägen! Mamma funderade till och med om vi hade börjat använda droger! haha, att pengarna lixom försvan på sånt ! haha hon är kul min mamma! Men nu ska jag ta ett samtal snart från bemanningen!


Hejdå=)!

Av Annie Lundstedt - 4 juli 2008 22:09

Har du svårt att skilja på sustantiv, adjektiv och verb?

Substantiv är ord som du sätter "fan" eller "jävel" efter:
Klockfan, gubbjävel, hammarjävel, etc.


Adjektiv är ord du sätter "skit" före: skitbra, skitsnygg, skithäftig, etc.


Verb är ord du sätter "utav bara helvete" efter: drack utav bara helvete, dansade utav bara helvete, körde utav bara helvete, etc.


Så nu är det skit enkelt för ungjävlarna att lära sig utav bara helvete.

Av Annie Lundstedt - 3 juli 2008 19:15

Länge sedan man skrev i bloggen nu! Har helt enkelt inte kunnat stressat ner och bara tagit det lugnt! Men gör något litet försök.


Sommaren hitills har varit helt okej faktiskt! varit i Leksand har man hunnit med också! Den klassiska traditionen för mig;D Vart en jävla massa sommar land och öl! Så kul! Synd bara man skulle återvända hit igen=)! 


Idag åkte vi ring efter robbans båten=D! Haha, fast jag vågade inte..var såå kissnödig och trött! Men var hårt jävla kul när man såg stackarna flyga av och slå sig ner i vattnet! haha det kallar jag äkta skadeglädje till max! Efter det for vi hem till roberts mamma och pappa för att ö meka lite!


Efter en dags roande kom jag och fredde på att vi inte hade ätit nått på hela dan! Vi skjutsade in therese och två till på förfest och sedan på max! Vart så jvla förbannad för idioterna kan ju inte ens servera rätt hamburgare! Vart lite man fick i sig men mer kunde det ju ha gått ner=)!


Nu sitter jag och väntar på besked om gatufesten! Om vi ska in eller inte! Har ju trots allt två gratis biljetter:P! Men det blir inte hårt! jobbar kallar imorgon! Men vi får vell se hur allt slutar!


Äähh nu orkar jag inte mer! Ska kolla om det kommit ut mer bilder från brölloppet:D


HejDå=)!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards