Alla inlägg den 23 juli 2008

Av Annie Lundstedt - 23 juli 2008 18:03

Nä uscha, nu har vi tryckt i oss hela världshistoriens tacos! Kanske inte, men det är fan inte långt ifrån!


På banken förut vart det ju självklart ingen skillnad, jag glömde kortet hemma så ingen uppspärrning för min del,Dum som fan kände jag mig iallafall!


Förtillfället så håller jag koll på min fader som förtillfället befinner sig uppe på en stege lång uppe i luften och målar hus knutarna! Blir så nervös för höjder! Nu ska jag skicka ut mamma tänkte jag så jag kan forstätta med min tvätt! haha nä, den är inte klar! Har ju bara tvättat sen 7 imorse!


Nu ska jag sysselsätta mig och vänta på att fredde kommer hem från cross åkningen!


Nu lämnar jag datorn för en timma eller två!

Hej=)!

Av Annie Lundstedt - 23 juli 2008 12:09

Imorse var jag bara tvungen att fara hem till mamma och tvätta! Tvätt maskinen i lägenheten verkar ju aldrig bli inkopplad och Tvätt korgen var över full så vad gör man?!


Nu ska jag göra mig iordning för att fara till ica och ta en sväng in på banken för att spärra upp mitt lilla kort som fredde har varit så snäll och spärrat!:)


Det känns så jävligt crapigt att jag går miste om alla festligheter den här sommarn! Men pengarna rullar ju in så jag antar ju att det kanske är bättre! Men på fredag blir det grillning och förhoppningsvis nån öl! Jobbar ju bara halv dag=)!


okej, hejdå!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards