Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Annie Lundstedt - 28 januari 2009 16:02

Jo helgen som var.. den var verkligen något speciellt! jag skriver ner lite punkter, orkar inte vara kreativ.



Fredag:

*Förfest med mat och fylla hos rebecca

*Taxi med mer fylla samt bankomat yrning

*Ner till skepparn, totalt värdelöst, Beställa Öl..

*Upp till Daltoons beställa mer öl!

*Kareokie

*Fylle snack med en spansk "Habla espenol" vad tänkte jag?

* Massor av kul och Öl..

*Vi skiljs åt, Jessica till bk där hon blir helt överumplad med jäger och blir uppbärd av en främling till lägenheten. Det finns gott folk med!

*Jag och fredde tar några cigg och beger oss till statoil bredsand! Varken jag eller fredde kommer gå in där utan en påse på huvudet..



 

Lördag:

*Skoter åkning

* Sova duscha samt make...

* Grogg hos malin och håkan

* skit snack och mer grogg , Nån rök paus....

*Efterfest samt utskämmning i högsta grad.

* Åker hem samt Spyr ner mig själv


Nog blev det kreativt alltid! Jag måste börja tänka på om jag ska bli seriös nångång...


I Helgen Blir det dags besök evuntuellt till Åkersjön! Kanske ta ett glas?


Tack och Adjö

Korven är dö



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards