Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Annie Lundstedt - 1 februari 2008 09:22

Igår Torsdag startade jag min dag med att vandra bort till ica fylla på telefonen och ringde maja!  Sen for jag in till hedbergska och mötte henne för att shoppa loss lite och leta present till malin!! Efter det skyndade vi oss in på donken sen till lektion..Alltid nått som ska förstöra ^^


Efter skolan gick jag med jessica och mona och små handlade lite till medans jag väntade på att pappa skulle komma och hämta mig:)  När pappa kom så for han och jag in på birsta=) Jag skulle försöka hitta ett par jeans, men det var så gott som lönlöst! Sällan jag inte hittar byxor?! Aja, efter en svettig match med största jackan i världen så gick vi och tog en fika och försökte få tag i mamma ! Hon var ju spårlöst försvunnen, när hon väl svarade så var ju hon i birtsa hon med, Som alltid...:P haha,


Idag ska jag in på skolan och hämta ut min klänning på gina med maja, köpa malins present och fara till birsta..Ikväll måste jag nog ta det lugnt och färga håret. Ska ännu en gång försöka få till slingor! 


Men nu ska jag in och pluggiplugga på skolan=)


Hejdå:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards