Direktlänk till inlägg 18 augusti 2008

Lördagen + Lite Söndag

Av Annie Lundstedt - 18 augusti 2008 11:59

På Lördagen var jag tvungen att tjäna in en slanting! Slutade 4, Så maja kom bort på stört och vi började göra oss iordning och smutta lite.  Sen kom grabbsen och fredsförstörde lite men det vart kul iallafall. Spelade guitarr hero, jag skulle visa alla hur duktig jag hade blivit! Men eftersom det var första gången efter några kalla så gick det dock inte så bra för mig! Ärsch skit samma.


Rätt som det var skulle vi skynda oss ut föt macke stod utanför och väntade, I stressen välte jag ut mitt glas och fick 3-4 bitar i foten! Fan, jag väntade tills vi hade kommit fram för att göra ett tappert försök att få ut dom, men misslyckades! Tillslut hittade jag helena i toa kön och hon satt igång kampen med foten! Jag hade blod fulla skon och sved som in i bomben! Då till slut fick en riktig pingla ut den! , Jag fortsatte in på dans golvet och hittade igen alla! 


På natt kvisten så gick jag och fredde hem eftersom hans telefon vart försvunnen, Vi gick bakvägen genom åkrarna! Och fysatanVad kallt det var då! Inte en bil jävel kunde va schyst att plocka upp hos heller trots att vi liftade med tummen! Tillslut fick jag ytliga jävla köld problem i benen! Det satt igång att klia så jag höll på bli tokig!! Tillslut gick vi till mamma och pappa och fick skjuts! Fy vad skönt..


På söndagen vaknade jag och gick in på toa när jag till min stora förvåning har sår på benen! Vafan?!.. Det visade sig att jag hade kliat så hårt så jag hade skapat sår..:S:S Fattar inte hur det kan börja klia så jävligt pga lite kyla?!!  Gick och la mig igen, sprang upp la en blaffa och jag mådde super igen! Jag och fredde for in till stan för att kolla på ett data bord och åt donken. Chicken nuggetsen var skit goda föresten! För att låta lite mer tjock så kan jag berätta att vi for hem till mamma och pappa på taco kväll senare!


Men nu orkar jag inte skriva, ska ta mig ett långt bad! Hejdå 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie Lundstedt - 25 februari 2009 12:25

www.annieluundstedt.blogg.se    

Av Annie Lundstedt - 21 februari 2009 11:29

Things not what they used to beMissing one inside of meDeathly lost this can't be realCan't stand this hell i feelEmptiness is filling meTo the point of agonyGrowing darkness taking dawnI was me, but now he's gone  ...

<3

Av Annie Lundstedt - 21 februari 2009 11:15

Grattis Mamma på födelsedagen! 

Av Annie Lundstedt - 19 februari 2009 10:04

I måndags fick vi nycklarna till den nya lägenheten! Det vart jätte bra med tapeterna och jag känner mig hårt peppad att inviga min nya garderob! Kände mig dock lite besviken eftersom att jag ville ha rosa väggar i den med får bara vita...:( bajs!  I...

Av Annie Lundstedt - 15 februari 2009 15:34

Hela helgen lugn! känns skönt som fan även om man inte fick så mycket gjort! I fredags fixade jag mitt löshår och klippte till kaluffsen lite så nu ska jag ta och använda mig utav det lite mer ! Efter en massa knep och knåp så for jag och fredde ut e...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards