Alla inlägg den 25 juli 2007

Av Annie Lundstedt - 25 juli 2007 07:28

Hejsan!


Tänkte ge den här sidan ett försök att skriva lite om mitt mig mig själv och folket i min omgivning! Om jag kommer orka blogga vill säga!


Måste bara skriva att det har varit mer än skönt att fått tagit det lugnt den här veckan! Känner att jag behöver det! Värst var ju gatufest veckan och helgen som var! Men Dom var ju roligast med=)! Ni kanske funderar på varför jag sitter inne här så tidigt? -Jag kom nyss hem=) jag somnade och glömde visst att åka hem! =)


 Igår kunde vi inte motstå att dra in och käka! Jag fick skjuts hem och gjorde mig iordning! Sen kom dom och  hämtade mig! Sen fick vi liktförbannat stå och vänta in maja och matte inne på donken, så stress lönar sig visst aldrig..Vi drog till bigboy och åt! Ingen var sugen på donken och det var visst överfyllt inne på max! Så jag fick vill ge big boyen ett försök;-) .. Sen när vi skulle åka hem pajjade freddes bil! Jag vart hyffsat rädd för att det röök så jävligt från motorn! Trodde vi skulle sprängas i luften,haha! Vi fick sitta och vänta på att matte så han kunde bogsera hem oss!


Igårkväll var jag barnvakt åt linneá! Och hon som har kommit i trots åldern! Och gjorde allt på en och samma timme vill jag lova! Hon till och med kletade fågelskit på mig! Precis när jag hade som mest brottomt till bion kommer hon! och tar på tröjj ärmen! Fick skynda mig att byta om och vi han precis in till 21.15 bion! Vi såg ocean 13. Ettan bäst som alltid! 


Nu sitter jag och är allmänt trött! Ska snart gå och sova ett par timmar så kroppen orkar med! Tror Vallåkra skiter sig! Men kanske blir Yran istället=)!

Men kommer bli extra jobbigt eftersom att man kommer hem på söndag kväll och ska iväg till öland på måndag morron!

Men man lever visst bara en gång!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards